Muminmuggar





bild-1

Jag bloggade runt lite och hittade en tävling om muminmuggar som jag gärna vill länka till. Vem har inte läst och sett filmer med dessa underbara figurer. När jag var liten så tittade jag ofta på mumindalen på tv och det fascinerade mig väldigt mycket. Jag har läst böckerna och även haft hörböcker till mina barn när de var små.
Den figur som jag mest var fascinerad över var nog lilla My, jag upplevde henne som spännande men samtidigt så väldigt arg och sur.



Det skulle vara roligt att få vinna dessa fina muggar. Hoppas ni också tar chansen.

Må gott och ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: emelie

Emma kallas lilla My här hemma :)

2011-09-06 @ 10:33:52
URL: http://emsip.blogg.se/
Postat av: REBBAN

Tack tack :P jo ska bli superkul alltid roligt att göra saker med mormor :).

2011-09-08 @ 09:20:57
URL: http://rebbanpersson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0