Letat och letat

Nu har jag letat efter ett par arbetskor att ha under sommaren och de absolut fulaste men dock de skönaste skorna i världen är ju märket crocs. Jag har spånat efter dem när jag och kära syster var i Boden igår men det är inte så lätt att hitta några som är lite mer nätta än den mest vanliga varianten. Men efter lite letande på nätet så har jag nu beställt den här varianten. Nu är det bara att hoppas att storleken stämmer för min del, men 34/35 bör nog passa mig.


Det är dags för mina gamla, ursköna  "foppa tofflor" att går i pension.



Jag längtar till morgondagen då jag får hämta mina älskade på tåget. Lillpluppan Emma med älskade dottern Emelie kommer på besök och jag kan lova att mormor är upptagen hela helgen. Det ser jag fram emot.


Önskar alla en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Pia

Det är som du säger, finns det några fulare skor än Crocs.. men oj så sköna de är och helt suveräna för mig och min nacke...

Tack, jag mår bättre nu.. Men jag får nästan panik när det där illamåendet och svidandet i nacken dyker upp.. får liksom flashbacks till -04 då alla problem började.. ryser

Hoppas du får en skön helg!! Kram!

2011-05-14 @ 10:57:18
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 07:04:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0