Hjälp!

Klänningen jag beställde var ingen hit för min del, jag kunde väl förstå att jag skulle känna mig som en kyckling i duniga fjädrar. Allt är så fint på alla andra men inte på mig. Nu vette gudarna vad jag ska hitta på till den 18 juni men något ska jag väl ändå lyckas med.

Här utanför vårt hus har vi en "ljugarbänk" och jag kan lova att det ljugs och snackas en hel del skit här ikväll, så till den milda grad att jag har sån lust att stampa ut och säga vad jag tycker och tänker. Men det är nog bäst att bita mig i tungan i stället. Men jag tycker inte om elaka tungor, det förargar mig.





Men det finns så många goa och glada gubbar här i vårt kvarter (de satt inte på ljugarbänken), som alltid säger något snällt och vänligt så fort vi ses. De hoppas jag kommer att sitta där många år till.

Här uppe i norr har vi äntligen fått smaka på sommaren. Det är varmt och det har åskat så det stått härliga till, men sen kom den underbara solen tillbaka och jag borde ha njutit av solen utomhus idag men tog istället en städdag, putsade fönster och annat smått och gott. Det kommer fler härliga sommardagar då jag ska njuta av det goda i livet.


Jag önskar er alla en härlig sommarkväll!!


Kommentarer
Postat av: mia

Du är så fin i alla fall, men man passar inte i allt, så är det bara, du kommer garanterat att hitta nåt bättre. Kram min vän.

2011-06-09 @ 20:25:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0