Bröllop

Har fått äran att sjunga vid ett bröllop så nu texttränar jag en hel del. Det var ett tag sedan jag tog en ton så jag måste träna upp mina sångmuskler. Men jag har någon vecka på mig innan denna fina begivenhet ska ta sin plats.

Men sen kommer frågan....vad sjutton ska jag ha på mig?? Jag har ju aldrig något som passar, vilket är ett vanligt problem för oss kvinnor. Här uppe är det ju inte så lätt att få tag på kläder så jag chansar med att klicka hem en klänning på vinst och förlust. Hoppas den passar och att sången håller.

Image#1

Jag föll för denna klänning som jag hoppas ska passa och duga.

Denna dag går i slöhetens tecken. Jag bara tar det lugnt men mellanlandar nere i tvättstugan lite nu och då.
Jag har gått igenom mina sommarkläder, rensat och ska nu se till att kläderna blir rena och klara inför de kommande soliga dagar. Ja, jag vet att jag är optimist vad gäller soliga dagar, men hoppet är det sista som försvinner.

Ha alla en härlig "flygardag"!


Kommentarer
Postat av: mia

Låter toppen, du sjunger så vackert. krami.

2011-06-09 @ 20:26:24
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0