En del av min familj.

Igår anlände dotter, hennes sambo och lilla Emma hit till vår lilla by. Hon är som en glad liten lärka mest hela tiden.
Idag har hon mest skrattat och helst hade hon jagat Bernard runt huset om hon kunde.

Så här fin är mormor mu:s lilla prinsessa.


Mamma Emelie och lilla Emma.



Jag har arbetat idag så jag har inte kunnat vara med dem under hela dagen men någon timme har det blivit.
Nu har jag nyss kommit hem och ska försöka varva ner lite innan det är dags att hoppa i snarklådan.
Vi har haft en toppenväder idag och jag hoppas vi har det imorgon så vi kan ta oss ner till Notudden för att bada.

Visst är jag duktig som har börjat använda min kamera lite mer än jag gjort förut. Man kan lära gamla hundar att sitta.

Ha en fortsatt härlig sommar!

Må gott och njut av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0