Det händer mycket just nu!

I går kom våran lilla efterlängtade Emma ut till jordelivet. Hon är söt som en karamell och jag längtar otroligt mycket tills jag får hålla henne i min famn. Nu har jag egenhändigt stulit några bilder på henne via Emelies blogg

                    

Så här söt är vårt lilla underverk, så titta och njut. Nu tycker jag ju faktiskt att hon är lik mig men jag är säkert så självgod när jag tycker så men det bjuder jag på. Jag är både en stolt mamma mu och en stolt mormor så klart.


Min kära son Kennie fick igår glädjande besked. Han har gått vidare till final i "vassaste kocken" och mina planer är att ta mig ner till huvudstaden för att beskåda hela tävlingen. Jag hoppas jag kan ta mig iväg och nu ska jag sätta mig ner och kolla upp resor. Nu är det kanske lite tidigt men tävlingen är den 2 februari 2011.


Grattis än en gång min kära son. Mamma mu är SÅ stolt över dig!

Äldsta dottern Sandra har varit med som webbjoker i melodifestivalen fram till idag. Då blev hon tyvärr utröstad till allas vår förtret. Familj, släkt, goda vänner och även dem jag inte känner har röstat och stöttat men det räckte tyvärr inte ända fram. Jag är så ledsen för hennes skull. Hon är så duktig och jag vet att hon kommer att ta sig långt i livet i alla fall, utan melodifestivalen men det är ju en bra skjuts om inte annat. Jag är ändå så stolt över henne och jag älskar alla mina barn och barnbarn, de viktiga i mitt liv. Jag önskar dem allt gott.

Men vi gråter inte över spilld mjölk utan tuffsar till oss och så går vi vidare och framåt i livet.


Bilden är tagen av GJ Lannér

Det har varit händelserika och härliga dagar för oss.

Må gott!!


Kommentarer
Postat av: Malin Melin

Vilken underbar Mamma du är.Håller med dig fullståndigt.Du har helt underbara barn och barnbarn.

2010-10-28 @ 09:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0