Tiden rinner iväg!

Nu är det ett bra tag sedan jag bloggade något och det har hänt en hel del sen sist. Men jag ska försöka bättra mig lite på den fronten. Lusten av att blogga har i och för sig inte varit så stor men så kan det vara ibland.
Livet rullar på för mig likväl som för alla er andra. Det har sina upp och nergångar men i det stora hela så har jag det fantastiskt bra. Jag trivs med livet och har fått ett sådant underbart sommarjobb som jag verkligen hoppas ska övergå till ett mera permanent arbete, men det får tiden utvisa hur det blir med den saken.

Min dotter och svärson har varit upp till Jokkmokk en helg och det var så härligt att få se hennes gravida mage samt att jag fick känna den lilla tjejen sparka mot min hand, det bor nog en liten mini fotbollspelare där inne. Men det var så roligt att få träffa dem igen, min lilla Emsan och fina Henrik:)

Jag har budat på en liten ovanlig barnsäng som jag fick köpa för ett tag sedan men så duktig som jag är, så är ju aldrig kameran med mig. För då hade jag givetvis tagit en bild på den och kunnat visa upp den..
Sängen ska pyntas med lite diverse saker innan den nu är helt klar så då kanske det dyker upp en bild på den framöver.

Vi har även hunnit fira min brors och svägerskas silverbröllop under midsommar och det var supertrevligt att få umgås med nära och kära. Nu vill inte min bror att jag ska visa några kort på dem men jag kan visa det underbara stället som de driver under somrarna. Där kan man äta väldigt gott och vistas i en underbar miljö, så har ni vägarna förbi Jokkmokk så måste ni helt klart besöka Forsviken och äta deras förträffliga mat samt möta dess underbart trevliga personal.





Nej nu var det allt för denna gång.

Må gott och lev väl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0