Min dag

Oj, vad ska jag nu hitta på för dagens tema, jag har många "min dag". Men det som ploppar upp i mitt huvud just när jag tänker på dagens tema är när mina älskade döttrar ville fira mamma mus födelsedag för några år sedan.
Jag hade varit borta och arbetat i Härnösand hela veckan och fyllde år på fredagen och mina tjejer ville ställa till med en halloweenfest för sin kära mor. Jag hade väl helst bara velat krypa ner i soffan och se på tv den kvällen men jag blev övertalad av flickorna. De skulle fixa all mat, dukning och dekorering inför festen så mamma mu såg till att maten var inhandlad innan jag åkte iväg för att arbeta.

Fredagen kom och jag fick sluta lite tidigare än bestämt så jag var nog hemma redan vid tre tiden. Sandra hade redan kommit hem och börjat fixa i ordning inför kvällens begivenheter. Vi hjälptes åt och allt blev klart innan gästerna kom. Vi hade en väldigt trevlig kväll tillsammans och så klart begav vi oss ut på nattclub. Men jag var nog inte den bästa partypinglan utan kände mig mest utarbetat och trött så jag smög min hemåt i min piratutstyrsel innan stängning. Men innan jag gick så konstaterade jag att mina älskade döttrar hade det trevligt på dansgolvet med massor av killar som svärmade runt dem (de var singlar på den tiden).

Tack kära döttrar för ert fixande och trixande inför mamma mus födelsedag!

Älskar er!!

      
Bild tagen av studio GJ Lannér
   

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0