Dålig på att uppdatera..

Jag är så hemskt dålig på att uppdatera mig här på bloggen men jag ska göra ett försök igen! Men jag har fått lite tips av en bloggvän om något att skriva om varje dag. Nu är jag lite sen med detta eftersom jag skulle ha börjat med det den 1/12 men vad gör det...

Dag 01 – Vem är jag? Basic fakta liksom.
Dag 02 – En sak ni inte vet om mig.
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina rädslor
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Mina syskon
Dag 07 – I min handväska
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Platser jag besökt
Dag 10 – Min första kärlek
Dag 11 – Min dag
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här saknar jag
Dag 19 – Min barndom
Dag 20 – Mina ambitioner
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Ett sista ögonblick


Nu är det den 3/12 och jag ska skriva lite om mina föräldrar.

Min kära mor och far ligger begravda här på Jokkmokks kyrkogård. Jag är där lite nu och då för att tända ett ljus eller två. Min kära syster Kikki är den som fixar och ordnar allt vad gäller gravvård och jag har lovat mig själv att bli bättre på att hjälpa till med den biten.


Min kära mor och far har satt sina spår i mitt liv, precis som alla föräldrar gör. Det jag har lärt mig av dem är att alltid ha en dörr öppen och en hjälpande hand för den som behöver det. 
 
Vila i frid kära mor och far.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jåå nog ska jag komma upp.. vi får se.. kanske blir under januari.. =)

2010-12-03 @ 18:06:15
URL: http://jennikha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0