Nydala

Helgen i Umeå var intensiv men härligt underbar. På söndagen fick jag och Håkan låna cyklar så vi kunde ta oss ner till Nydala för att titta på Caspers fotbollsmatch. Solen sken och det var ett underbart väder. När matchen var slut så cyklade vi tillbaka, men inte raka vägen utan vi svändge av och for över kinabron och sen cyklade vi efter nydalasjön tills vi kom fram till Tomtebo. Det finns en hel del smultronställen efter sjön och jag hade faktiskt kameran med mig denna gång och tänker bjuda på lite sköna naturbilder.



Kortet är taget när jag står på kinabron, längst bort ser man Nydala äventyrsbad och strand.



En härlig sommardag.

Ja det var lite från mig för denna gång.

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0