Veckan som gått

Nu har jag installerat mig och börjat anpassa mig till mitt nya arbete. Veckan har gått och jag har gått av mitt skift för denna gång. Egentligen skulle jag arbetat hela helgen men eftersom jag ska ner till Umeå och arbeta har jag tagit ledigt denna helg. Fördelen med jobbet är att jag är ledig var tredje vecka och det är skönt. Nog känns det i mina ben, armar och ja, hela kroppen men det blir bättre efter ett tag, tror jag i alla fall.

Ikväll har jag arbetat till 21,30 och var hemma efter 22,00. Skönt att vara hemma hos mina kärlekar. Ikväll har jag badat Bernard och nu snart ska jag plocka fram fönen för att torka den lilla parveln. Oj så mycket päls han har.

Imorgon eftermiddag tar jag tåget ner till Umeå och det blir att bo hos sonen denna gång eftersom dottern har smittats av svininfluensan och jag håller mig borta ifrån den i den mån jag kan.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Kristina J

Hej!

Kristina Järvklo här, hittade din blogg via Pias. Att du har flyttat så långt bort! Vilken fantastiskt söt hund du har, vad är det för ras? Går i funderingar om vi skulle kunna ha hund och den där var ju hur fin som helst.

Hoppas du har det bra långt där uppe i norr!

/Kristina

2009-11-07 @ 19:15:34
URL: http://mammispammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0