Varit lat och utan lust

Nu har jag varit lat ett tag och inte skrivit något i min blogg. Har haft lite torka vad gäller det men ska komma igång igen. Men det har varit en hel del jobb och dagarna försvinner så otroligt fort. Jag kom hem i fredagskväll efter en jobbvecka i Umeå. Den var intensiv och dess emellan skulle jag hinna träffa mina barn. Min förhoppning var att hinna umgås med några vänner men dygnet har bara 24 timmar. Så är livet på en pinne.

Tipsar er om en tävling hos Hannah. Ta chansen och vinn lite nytt smink eller det kan bli en fin julklapp om inte annat.
Nej dagen fortskrider och jag ska göra lite nytta. Har ett syprojekt på gång. Theodor har beställt en cape till julklapp och det ska vara ett stort T på ryggen så nu är det bara fram med tyg, sax och symaskin och börja skapa lite saker....

Ha en superduper dag!!

Kommentarer
Postat av: Pia

full rulle, m a o!!! :o)

Läckert att du kan sy.. Tur jag har dottern som är begåvad med lite fler talanger än bara raksöm och zickzack som är det enda hennes kära mor lyckas med!!! ;o)

Kram på dig!

2009-11-16 @ 21:35:11
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: rebban

Man måste få vara lat ibland :) Jag är alltid lat det är livet haha kram

2009-11-25 @ 12:19:05
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: rebban

Grattis bettan du vann maskaran så du kan ju skicka din adress antingen via bloggen el mailen,lägger dock inte ut adressen om du skickar den på bloggen . så skickar jag den till veckan kram

2009-11-27 @ 11:52:42
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0