Stiltje

Nu har det varit stiltje på min blogg ett bra tag. Har varit sjuk i veckan och legat i en jäkla huvudvärk i tre dagar i sträck!! Kroppen var helt slut men nu är jag på banan igen.
Ska komma igång med bloggandet nu hade jag tänkt mig. Här lyser snön alldeles vit, men inte är det några minusgrader, tyvärr och Bernard är som en vandrande snöboll när vi varit ute på promenad. Han formligen älskar snö och är världens lyckligaste hund när han får hoppa i snön och fara runt som en raket. Matte är mindre lycklig varje gång vi kommer in och måste få bort all snö som fastnat, men det är bara att gilla läget.

Idag ska jag gå och titta på en kamera. Min gamla hederliga kamera har gått i graven. Den får jag inte liv i hur mycket jag än försöker gulla med den. Nu blir det inga dyra inköp och mitt behov är inte så stort, jag vill ta kort som blir bra och då räcker det med en kamera i budgetklass.

Imorgon ska jag sjunga i kyrkan, köra med Anna-Lotta Larsson och Göran Fristorp och det ser jag fram emot.

Ha en toppendag!!

Kommentarer
Postat av: rebban

hehe mormor e ba för söt å go . ha hittat lite mallar å även sånt man kan beställa hem så ska nog ta å gö det å skicka det till mormor får hon sy hur mke hon vill :P kram

2009-11-28 @ 12:54:15
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: rebban

så lite så .. okok kram

2009-11-28 @ 12:55:12
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: rebban

vi får se hur det blir ha bvara 64 timmars jobb i dec så kanske måste spara pengarna istället e ju dyrt att åka buss .

men självklart måste vi träffas isf men får se hur det blir kramkram

2009-11-28 @ 12:56:53
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

åå vad bra att du mår bättre,

skönt att komma ifrån sängen och kunna göra nått igen :D<3

2009-11-28 @ 13:09:31
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0