Kamerainköp och konsert


Igår blev det inhandling av kamera och jag är jättenöjd. Nu ska här fotas som aldrig förr, men inväntar ett minneskort som H har beställt via hans mor i Luleå.

Samsung ST45
Det blev en sån här röd och fin liten kamera som har massor av inställningar. Ja nu är det bara att lära mig hur allt fungerar. Men det ska nog gå bra:)

Igår sjöng jag med Dalvadiskören i stora kyrkan. Vi körade med Anna-Lotta Larsson och Göran Fristorp. Det var mycket folk i kyrkan. Jag trodde inte alls det skulle bli så många men det var verkligen trevligt.







Nu till helgen har vi en adventskonsert i Porjus men jag får se hur det blir med den. Har ju planer på att åka till Umeå men jag har fått ont i halsen igen!! Jävla förkylning som inte vill riktigt ge med sig. Ja tiden får utvisa vad som händer och sker.

Har betställt lite juklappar till barnen men har tänkt köpa det andra klapparna när jag kommer ner till Umeå. Alla barnen firar sin jul på eget håll denna jul. Känns lite konstigt men så är livet på en pinne. Barnen är stora och de flesta har sina egna familjer och åker iväg åt ett eller annat håll. Men jag hoppas vi kan fira nästa jul tillsammans.

Nej nu ska jag försöka göra någon nytta men vad vet jag inte än.

Ha en härlig dag

Kommentarer
Postat av: rebban

tack det har jag haft men har ont i huvudet nu ska hoppa is äng kram

2009-12-01 @ 23:13:37
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0