Händer inte mycket här

Här händer det inte mycket  min blogg, men jag kan lova att jag gör en hel del massa saker. Har idag jobbat fram till fyra för att sen komma hem, drog fram kyl och frys som jag har skurat mig gul och blå på....hugaligen så mycket damm som samlas bakom dessa apparater. Sen har jag hjälpt min kompis Maria att tapetsera här hemma. Har ju en pojk som hittat på dumheter i sitt rum och på andra väggar, men nu är det fixat. Jag kan ju inte stolt skryta över att jag har tapetserat utan jag har assisterat Maria under tapetseringen. Skulle jag gjort det så hade det garanterat inte blivit lika bra. Har nu en del saker som ska göras innan fredag. Fattar inte hur det ska gå till när jag är utan bil, tiden är knapp men natten är lång. Nu har jag satt mig ner för första gången sedan jag kom hem. Jo jag har faktiskt gosat med lille Joseph som kom hit med sin mor och far på besök. Unnade mig en liten stund med honom ikväll. Men nästa gång jag kommer ner till Umeå igen så SKA jag umgås med mina barn och barnbarn...längtar riktigt efter min små och stora...

Nej nu är det strax dax för att hoppa i sängen. Fattar inte hurjag ska kunna sova och inte få se tv, men jag överlever säkert det.

Nej gonatt mina vänner, sköt om er och snart kanske jag har tid att blogga lite mer än det som sker idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0