Trist, trist, trist

Nu är jag nog inne i en formsvacka, tror jag. Försöker peppa mig själv men det är som att det värker och gör ont i hela kroppen. Vet fasiken inte vad det är. Ont i armar, ben, nacke, huvud och revbenen..mycket märkligt att jag känner så här men hoppas det går över. Kanske det är nå virus på gång.
Hade ambitionen att sy idag men inte har något hänt på den fronten. Har sprättat bort en fin gammal virkad spets från ett gammalt fult tyg som jag tror att jag ska ha användning för på en kudde...någon gång i framtiden. Har gått igenom mina tyger som legat och skräpat ett tag och i helgen ska jag påbörja en sängkappa som ska pryda min älsklings säng. Nu har jag haft det i tankarna ett tag så är det på tiden att tanke blir  till handling. Det får ta den tid det tar, men klar ska jag bli så småningom.

Här är det så trist och tomt....har ju inte varit ensam så mycket och nu börjar det verkligen kännas tomt och ensligt här hemma. Alla barnen är på sitt håll och det är ju som det ska, men ibland önskar jag att de kom förbi mig en liten stund varje dag så jag fick se dem och inte bara prata med dem i telefonen. Emelie, min näst äldsta dotter är just nu i Thailand och har det bara hur bra som helst. Längtar efter att hon ska komma hem.
Fick ikväll ett telefonsamtal från en gammal bekant och det var väldigt kul. Vi surrade om ditt och datt ett bra tag sen. Vi stötte ihop med varandra på vintermarknan och kontakt uppstod efter många...många års uppehåll. Känns faktiskt toppen kul. Blir det en period för mig i Luleå till hösten så har jag någon att umgås med där.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Postat av.SOLA

hEJ bETTAN!

Hoppas att du snart blir

bättre.Det är ju snart vår

puss och kram på dig,

och sköt om dig,

Kram från Sola.

2009-03-27 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0