Lite bloggtorka

Har just nu lite bloggtorka men ska försöka komma igång igen lite smått. Just nu befinner jag mig uppe i Jokkmokk.
Och idag ska vi ut och äta lunch med favoritsvågern Hans-Åke. Min kära syster ska iväg på en riktig röjarhelg:) Det unnar jag henne verkligen. Hoppas du får en super duper helg med mycket skratt, glam och fest!

Nu återvänder jag till Umeå på tisdag men först ska jag mellanlanda i Luleå för lite jobb. På torsdag så ska jag in för operation av handleden....IGEN! Men det är ju bara att gilla läget. Hoppas och håll tummarna för att jag ska bli helt återställd igen. Det är så trist att känna mig begränsad i vissa lägen. Inte för att det är så mycket problem med det men andra muskler i kroppen får aj aj när det inte är balans i kroppen.
Nog om det..

Här är det strålande sol och 5+ grader. Så en liten promenad ska jag ta senare i eftermiddag.
Helgen blir nog lugn och mysig. Vill ju se semifinalen av Let´s  Dance så det blir nog en slapparkväll framför tv:n.

Just nu längtar jag hem till mina småttingar, Casper, Theodor och Joseph. Skulle vilja ha dem allihopa hos mig och bara mysa med dem. Men det kommer nog dagar då jag kan det också. Tänk så fort tiden går, Joseph är nu snart 1,5 månad gammal.

Fick igår veta att min äldsta dotter Sandra börjat blogga igen. Det är ju så roligt att gå in och läsa vad som händer i deras liv. Nog för att jag har insikt i det hela tiden trots det, men det är lite roligt ändå.

Ha en trevlig fredag förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men hej Bettan!! Va kul att du kikade in hos mig för annars hade inte jag vetat att du oxå bloggade!! :o)

Vad tyckte du om att Morgan åkte ut igår i LD? Jag hade hoppas på honom och Magnus i final.. Men, jag är jätteglad över att Magnus är där.. Jag tror inte att folk fattar vilken prestation han gjort, att syresätta den där kroppen och förflytta den är inte lätt!! :o)

Jag håller tummarna för din op förresten.. jäkla skit att de måste göra en ny operation!! :o(

2009-03-21 @ 09:53:17
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0