Ett tag sedan

Har haft lite bloggtorka och inte skrivit något på ett tag, har som inte haft orken eller lusten. Men nu kände jag att det var dags. Har haft min son Kennie på middagsbesök i helgen. Roligt att få träffa honom lite grann och igår så svängde jag förbi min yngsta son och hälsade på. Givetvis så högg jag tag i den lille på en gång och jag fick ett litet leende och mitt hjärta smälte som smör i solsken. Han är ju gudomlig denna lilla parvel och så söt!!! Sen somnade han på mitt bröst och snusade så sött fram till jag var tvungen att åka hem.







Igår satt jag och såg melodifestivalen. Jag måste då säga att detta evenemang blir värre och värre med åren, så nu ska jag strunta i att se denna skit. Jag kunde inte fatta att denna "opera" låt kunde vinna..i och för sig så satt jag mest och önskade att inte låten "snälla, snälla" skulle kamma hem första platsen, tack och lov så skedde inte det.
Synd att inte Måns Selmerlöv fick vinna eller någon annan, men vinnarlåten är inte alls i min smak.
Ja ja...ingen idé att klaga på något jag ändå inte kan förändra.

Idag ska jag ha visning för Forever Living för första gången. Ska bli riktigt spännande. Har använt en del av produkterna nu och drycken har då gjort underverk med min mage. Den mår så gott nu för tiden.

Ha en toppendag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0