Datatrubbel och myrproblem

Nu har hela helgen gått åt till att fixa min dator som har tjorvat och gormat. Vilken tur att jag är tillsammans med en dataexpert som fixar och trixar med allt vad gäller sådana saker. Han är så duktig på det och även mycket andra saker. Nu trodde jag att myrorna var utflyttade men idag har jag sett flera stycken så i morgon måste jag nog ringa vaktmästaren och se om han kan hjälpa mig med lite tips och råd.

Helgen har gått fort och nu är den snart över. Ska strax sätta mig i bilen för att hälsa på den äldsta dottern och mina små gulliga barnbarn:) Det är alltid lika roligt att träffa dem.

Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett fruntimmer som kommer och påpekar att jag behandlar mitt barn fel för att jag behandlar Aida med kärlek och respekt.

Hon tycker att detär okej att slå ett barn när barnet har gjort något fel men det tycker inte jag!

Hoppas ni ha det bra ! kram jen

2009-03-02 @ 10:57:46
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:07:33
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0