Att man aldrig lär sig

Igår försvann dagen i ett nafs. Hittade ner till tvättstugan och fick bort all tvätt. Nu blir det ju inte så värst mycket när jag är ensam men det behövs ibland att få undan lite sådant också.
Såg en charmig familjefilm igår, Bedtime stories...jag tyckte om den väldigt mycket men jag är ju barnsligt förtjust i både barn- och familjefilmer.

SF Bio: Bedtime Stories


Som vanligt så kommer jag mig inte i tid i säng. Sa god natt till min älskling när klockan var närmare 01.30, vaknade faktiskt innan larmet ringde i morse 05.45!!! Jag hade kunnat sova en bra stund till men kunde inte somna om. Sitter här med min andra kopp kaffe och känner mig ganska pigg. Men ikväll när jag kommer hem då klockan närmar sig 19.00 lär jag vara tröttare än tröttast. Att jag aldrig lär mig att komma i säng i tid!!

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Gilla

Den filmen har jag inte sett :(

e oxå barnsligt förtjust i barnfilmer :)

Ha en mysig helg :)

Kram

Gilla :o)

2009-04-03 @ 18:19:16
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0