Solen skiner

Har förra veckan fått veta en hel del saker som jag helst hade velat slippa och allra helst inte velat skulle hända någon som står mig så nära. Mamma mus hjärta blöder...Nu har jag inte tänkt bli allt för förtrolig med allt som händer i mitt liv men vissa stunder är det inte lätt att vara mamma till tonåringar som inte mår bra och gör saker som skadar dem...men idag har jag fått veta att det finns en möjlighet till förändring på det planet. Jag hoppas och tror att allt ska lösa sig i slutändan, än tappar jag inte hoppet.

Min äldsta son ringde idag och var helt överlycklig för att han har fått jobb och kommer att slita 7 dagar i veckan en tid framöver och jag är så glad för hans skull...och önskar honom lycka till med allt arbete som kommer framöver..
Solen skiner här i Jokkmokk och jag har det bara bäst, med mycket värme och kärlek:)

Igår anlände min brorsdotter med sina små och idag har jag och H spenderat dagen nere på Notudden tillsammans med dem. Jag har faktiskt klivit i bassängen två gånger med armen ovanför mitt huvud och det var så härligt att få lite svalka i sommarvärmen. Hann ju faktiskt ner till Sunderby sjukhus igår för att byta gips så nu är jag väldigt neongul på ena armen.

Kvällen har vi avslutat med att laga en helt enkelt superb middag. Sedan for jag och Håkan iväg för att besöka vårt nya tillskott i familjen....Bernard!! Ett litet lurvigt troll som vi inte kan få nog av, eller rättare sagt jag. Han är ett busigt litet yrväder som är GUDOMLIGT söt och underbar...

Nu måste jag visa ett kort på denna lilla goding!!

                      
snart så får han flytta hem till oss och ingen är lyckligare än jag:)

God natt nu alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Mia dh

men himmel så söt, vilken ras?

2009-07-01 @ 11:05:26
Postat av: mia dh

och hoppas allt struligt löser sig.

2009-07-01 @ 11:06:32
Postat av: Storebror

Hej Lilla syster

Berhnard ser ju ut som linus i kroppen, tassarna och längre nos, man ser att det är blandning med shitzu och har den menatalitet, psyket som shitzu ja då har ni en fanstastisk hund dom är helt suverän vad kulcatt ni har skaffat en härligt det skall bli spännade att träffa han när vi kommer upp



Puss & Kram

Storebror

2009-07-01 @ 12:46:16
Postat av: Pia

Hoppas allt ordnar sig!!

Men guuud, vilken sötnos!! :o)

2009-07-03 @ 22:20:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0