Samla poäng

Nu är det allt bra länge sen jag skrev något på bloggen men jag är ju enarmad så det blir mest att jag sitter vid datorn och surfar. nu blev jag tipsad av en vän att samla poäng på mobil refill, vet ju inte om det är något för er som läser min blogg men finns intresse så gå in på denna länk.

För övrigt har vi det bara härligt i värmen om än lite seg idag efter gårdagens bravader. Vi hade lite förfest här innan utgång på Gasskas. Där träffade vi en hel massa folk som jag inte sett eller pratat med på länge. Vi hade det väldigt trevligt. Efter stängning gick ett litet lurvig och glatt gäng hit hem och fortsatte trevligheterna på en varm balkong:) Kan inte klaga på att den underbara värmen har kommit även hit upp i norr.

Har nyss pratat med min kära lillebror som är söderut, i Söder tälje hos vår äldre bror. Igår var han en stolt chaufför till en RR- Rolls Royce.

Bilden på detta får avsluta inlägget för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Storebror

Hej

Vi hade en trevlig åktur och kväll jag och Erik och Marko vi åkte runt hela Södertälje och fick en guidad tur i flera timmar så nu kan vet vi vars allt är och finns så gps kan man ställa undan...



Kram Storebror

2009-07-01 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0