Helgen är över!

Anlände till min andra dotter igår, tänkte spendera några dagar här så jag får umgås med henne och hennes sambo Henrik. Idag har jag varit och hjälpt den äldste sonen att städa ur hans lilla lya. Och det gick jättebra fram tills mamma mu klantade sig och tappade ner den nyinköpta mobilen i skurhinken...attans otur!! Snacka om att jag är arg på mig själv för min klumpighet. Nu är den rackaren på tork och jag hoppas och håller alla tummar och tår på att den ska starta upp igen och leva ett tag till.

I lördags så var jag ut och kollade på Whitesnake, och de är ju verkligen bra men ack, dessa förbannade solon som de körde hela tiden. Jag tyckte att det förstörde en bra del av konserten. Självklart är de duktiga musiker men att hålla på med långa solon, dödar lite av stämningen. Ja det är ju min åsikt ialla fall.

Nu sitter jag och hänger över datorn, det är dags att strax krypa ner i sängen för i morgon ska jag läggas på operationsbordet..nu hoppas jag och tror att det inte ringer i telefonen och att operationen avbokas, skulle inte förvåna mig. Och då kommer jag att gå i taket....ja ja ingen idé att ta ut något i förskott..

Nej mina vänner, ett kort inlägg för dagen.

Må så gott och på återseende!
Lär väl dröja ett tag innan jag kan sätta mig och skriva igen...



Kommentarer
Postat av: mia

Men Boop, fingrar som flingt spelar över gitarrhalsen.... Näe jag håller med, inget upphetsande över solon, för lite hårdrock över oss då kanske:)

Hoppas att det har gått bra idag.

2009-06-02 @ 19:00:24
Postat av: Pia

Kul att du gillar det jag skriver!! :o)



Ja, operationen gick ju bra läste jag på FB.. Skönt att få den gjord. Hur länge är du gipsad nu??



Vaddå inte skriva på ett tag??!! Herregud, du har väl hört talas om "pekfingervalsen" eller??!! ;o)

2009-06-03 @ 10:12:29
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0