Jävla kamera!!

Nu är jag arg och less på min kamera...igen! Vet att det inte är första gången jag är förbannad på detta schabrak. Den är gammal och det vill säga urgammal. Den borde ha fått lämna in för länge sen, men samtidigt fungerar ju den när jag matar den med nya batterier hela tiden. Nu är batterierna SLUT. Jag vill ta kort och lägga in på bloggen och vad händer när jag går och handlar...då glömmer jag att köpa batterier. Det är inte bara fel på kameran utan fel på fotografen likaså.
Men vänta bara tills jag slipper leva på sjukskrivningen (som ju är så jättehög), då jäklar ska jag köpa mig en ny och väl fungerande kamera och samtidigt göra ett högtidligt farväl av "schabraket" för all framtid.

Idag skulle jag ha kunnat ta så himla många fina bilder på när Bernard träffade en hundvalpstik här på gården. De busade och sprang runt som galningar och de mådde så himla bra. Men det kanske hade varit lättare att filma dem istället. 

Ja ja ja...nu har jag tjatat nog om det. Jag ska kolla med min billebo (lillebror) om han är villig att låna ut sin kamera så jag får fota lite under släktträffen som stundar till helgen.

Nu har jag sagt mitt för ikväll!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0