Hemåt

Klev upp för en stund sen och jag har hinkat i mig några koppar kaffe och börjar känna mig lite piggare. Idag är det dags att åka hem och det känns både härligt och inte så härligt eftersom jag åker ensam ner. H måste stanna hemma och gå till sjukgymnasten, känns ju lite trist att åka ensam hem, men så är livet. Jag åker ju tillbaka till marknanden så jag ska nog överleva det:)  Ska strax packa ihop lite kläder och annat.




Min profilbild              



Igår hade vi en trevlig kväll. Gulliga och söta Victoria kom hit på middag. Det serverades fetaostfärsbiffar med ris och basilikasås. Jag hade missat att köpa örter eftersom jag var så säker på att jag hade det hemma. Jag brukar använda timjan i biffarna men jag fick göra som Kajsa Varg sa: Man tager vad man haver. Nu fick det duga men det blev inte riktigt så gott som jag hade tänkt mig, men det fick duga. Vi hade i alla fall väldigt trevligt och mysigt. Sen bänkade vi oss framför tv:n för att se Let´s Dance och då dök pappa pu, Bernt upp med lilla gosiga hunden Ludde. Så vi satt och surrade en stund. Vilken gullig och söt man han är. Jag ser ju vem Håkan brås på:)

Det är tråkigt att min kamera inte fungerar så bra för då hade jag kunnat lägga upp lite bilder, nu får jag stjäla lite från andra istället. Men det fungerar ju ett tag i alla fall.
Nä nu ska jag ta och packa ihop mina saker.
Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0