Grammisgalan

Har suttit och sett grammisgalan och blev bestört över att Håkan Hällström fick priset för bästa manliga artist!! Jag är den som absolut inte håller med alls, tycker inte han är speciellt bra..jo hans texter är det inget fel på men sångmässigt....nej, nej, nej!! Finns ju de artister som jag uppskattar mer än honom.


Kvällens vinnare Robyn, Kleerup, Anna Ternheim och Håkan Hel


Men men vi tycker alla olika och så är det väl med allt.

Har nu städat bort julen..ja nästan. En stjärna i vardagsrumsfönstret är kvar men endast på grund av att vi håller på att spraylacka en lampa jag egenhändigt har gjort och den måste målas fler än en gång och så tog färgen slut, typiskt. Men vi får åka och handla lite mer färg imorgon. Har även satt upp lite andra gardiner i sovrummet. 

Känner starkt att jag måste komma igång med motionen, men kylan håller i sig och det är runt -20 fortfarande.
När ska det ge sig?? Vi har i och för sig varit ute på lite rundor idag men då billedes.
Mannen blev forsatt sjukskriven och ska börja få lite rehab hos sjukgymnasten, det behöver han verkligen.
Imorgon blir det en städar dag, med dammtrasa, dammsugare och skurmopp, ska även besöka tvättstugan.

Nu är det nedräkning på gång. Lite mer än en månad innan sonen och hans lilla fästmö Sara ska få tillökning...De förlovade sig nämligen på Nyårsafton. Båda nyss fyllda 18 år och ska snart bli föräldrar. Det är bara att gratulera. Oj vad tiden går. Det känns roligt att vår klan ska få tillökning. Min lille son ska bli pappa, fortfarande känns det overkligt men det går över när väl barnet är fött. Vi har fått veta att det blir en KILLE:)

Thumbnail Välkommen du lille!!



Nu har jag svamlat på en liten stund...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0