Film

Har varit och jobbat idag och jag kände mig verkligen disträ. Nu är det så länge sen jag arbetade så det tar lite tid att komma igång, men det är ju så roligt.
Jag tror min son har lite separationsångest för han har kommit hem ikväll för att äta och se en film med sina kompisar, men det gör inte mig något. Det är ju bara kul att det är lite fart och fläkt här hemma.

Nu har jag laddat ner en film som jag tänkte avsluta kvällen med. Slänga mig i sängen och glo på film, vad kan man annat göra en söndagkväll?
Nu hoppas jag att den kan roa mig en stund innan det är dags att krypa till kojs.
Ett ufo i New York


Ha en härlig söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: mia

Gulligt:)

2009-01-24 @ 00:00:58
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0