Varmt om fötterna

Min snälla, gulliga och underbara storasyster har gett mig ett par helt underbart snygga och varma skor. De är gjorda av sälskinn och rävskinn och de är helt gudomligt varma och otroligt sköna. Jag behöver inga varma sockar i dem och jag kommer att använda dem väl i denna kyla som råder här uppe. Just nu kryper det närmare - 30 men jag håller mig inomhus mest hela tiden, men ska jag ut en runda så är det dessa snygga skor som pryder mina fötter.

Tack kära syster för dessa underbara skor! Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: mia

Härligt med varma tassar med tanke på var du hänger som mest. Kram och vilka vackra bilder på sonen och barnbarnet.

2009-02-18 @ 09:42:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Till mia: Ja visst är det skönt med härligt varma skor. Visst är det jättefina bilder?? Det är min exmans nya fru som tar bilderna. Hon är otroligt duktig. Kolla in hennes blogg får du se!

Må så gott! Kram

2009-02-18 @ 09:44:19
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0