Packad och klar!

Kom hem vid nio ikväll och sen har jag packat och det är inte lilla packningen jag kommer att ha med mig. Undra om min dotter kommer att bli spak när vi ska lyfta in min STORA väska i bilen. Har ju nu blivet oberoende försäljare, som det så fint heter. Och jag har ju tänkt att jag ska sälja mina varor till de som är intresserade i Jokkmokk till en början. Nu var jag ju lite dum som inte bad dem skicka sakerna direkt till min älskling, men ibland är man efterklokt.

Nu är jag uppåt värre, planerar och hoppas jag fått med mig allt men jag har ju varit smart  och lämnat en del kläder, speciellt varma vinterkläder där uppe så jag behöver ju inte släpa med mig det i alla fall..Datorn SKA med, kan ju inte klara mig utan den.
Oj vad det ska bli härligt att komma upp och andas marknadsluft. Det har ju en speciell doft och känsla..Ja jag vet, jag är glad. Undra vad det beror på;)

Nej nu ska jag tvätta mig och lägga mig i sängen, ringa mannen med stort H. Sen kallar snarklådan för imorron så smäller det!
Må så gott!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0