Olycka

Igår ringde min dotter och berättade att hon och hennes Henrik råkat ut för en bilolycka. De skulle köra ut från sin gård och då kom en bil i hög fart och körde in i deras bil, på sidan. Båda ligger nu på sjukhus men inget  är brytet som tur är men de är mörbultade och förmodligen chockade. Usch så hemskt!!
Känner mig orolig fast jag har pratat med Emelie i telefon igår kväll.
Som tur var fanns hennes pappa hemma och kunde åka dit och vara med henne.
Båda har klarat sig bra och det är jag så fruktansvärt tacksam för.

Nu väntar jag på att få höra lite mer ifrån henne.
Tänker på min älskade dotter hela tiden. Vill ju inte att det ska hända mina barn någonting.

Kommentarer
Postat av: Eric

inte roligt få såna samtal men viktigaste är att att allt har gått bra och ingen är allvarligt skadad

tänker på båda hoppas allt går så bra det kan gå

så tråkigt att det händer såna onödiga olyckor

Kram Eric

2009-02-20 @ 10:35:33
Postat av: Gilla

Nej Ingrid dog för cirka ett halvår sen, men hon blev gammal, en bra bit över nitti har jag för mej.

Hon fick cancer och tackade nej till vård !

2009-02-20 @ 10:35:40
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Men fy vad hemskt!!!!

Det där är verkligen stora fasan att få ett sånt samtal. Hoppas de klarar sig utan skador även om inget är brutet så kan det ju bli chockartat. Se till att de får samtalshjälp. Kan behövas efteråt.

Kram

2009-02-22 @ 11:07:45
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Jo det är inget samtal man vill få men jag är glad att det trots allt har gått bra.

Tack för omtanken, sweetmama!

Kram

2009-02-22 @ 12:04:44
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0