Min gullunge

Igår fyllde min lilla gullunge 6 år. Tänk att det gått så många år sedan han gjorde sitt intåg i livet.
Idag har det varit kalas, men mormor är inte hemma nu men ska minsann ta igen firandet för alla min kära när jag kommer hem. På tisdag styr vi kosan till Umeå och min älskling ska följa med. Det ska bli härligt att komma hem ett tag, men det är lika härligt att vara här. Nu har det faktiskt blivit mycket varmare men då börjar det så klart snöa.
Inte lönt att klaga på det, för det är så mycket behagligare att vara ute, men trots det har jag inte tagit mig ut på någon promenadrunda. Jag får skärpa mig, ordentligt.

Spenderar kvällen med att kolla in Beck på 4:an. Det är en film jag inte har sett förrut och den är ju som alltid med Beck, bra!!

Nej nu ska jag återvända till soffan igen:)
Ha en fortsatt trevlig söndag



Grattis min gullunge! Mormor saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0