Hem..

Har nyss slagit upp de blå och börjar få i mig den första koppen kaffe denna dag. Igår så packade jag ner mina pinaler och atteraljer som jag ska ha med mig nu när vi styr kosan mot Umeå.
Nu har jag faktiskt lite hemlängtan. Hem till de mina och min lilla borg. Jag ska jaga bort alla dammråttor som har fått chansen att bygga bo under snart tre veckor. Har lite jobb denna vecka också och det ska bli roligt att komma ut och arbeta lite.

Här är det toppenväder, solen skiner och det är endast -5 grader, så det är en sån där fin och vacker dag då jag skulle vilja vara ute i naturen, helst i Randijaur, i "vår lilla stuga":)

                         

Där är så mysigt att vara och känna lugnet. Snart är det vår och då ska vi åka upp dit och njuta en hel del, eller hur kära syster?

Nä nu känner jag att koffeinet börjar verka så det är dags att göra mig färdig, packa bilen och sen dra iväg.
Bör nog väcka min älskling men det får vänta en stund.

Kram och må så gott!

På återseende:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0