körträning

I kväll har jag varit på körträning inför stundande julkonsert i Porjus nu på lördag. Det var en hel del nya sånger för min del, faktiskt några jag aldrig hört förut, men det ska nog gå bra ändå. Vi tränade även på sånger som vi ska ha när vi körar för Cindy Peters i december. Ser fram emot att få tänja ut stämbanden lite mer än jag gör i vanliga fall.

Nu är i princip alla julklapparna inköpta och klara men någon har jag kvar. Sitter och klurar och funderar på vad jag ska välja till en viss person men jag har ju lite tid kvar, så vi får se vad det blir.

Mr H behöver lite nya tröjor så jag passade på att beställa mig en ny klänning på samma gång. Nu hoppas jag att storleken stämmer och att den passar.

Klänning

Jag får nog kanske sy upp den några centimeter eftersom jag är skapt med taxben. Men jag tycker den är snygg men som sagt, det återstår att se hur den egentligen är i verkligheten. Det är som att spela på lotto ibland när man beställer kläder.

Nu är det gjort i alla fall.

Kram och god natt!!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Å vad kul att du tagit upp sången igen, du har så fin röst. Klänningen ser fin ut, kram rkam.

2009-12-03 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0