Hemma igen

Igår kväll anlände jag till björkarnas stad tillsammans med min bror och svägerska. De hade bestämt sig för att åka vidare till Södertälje men tack och lov så stannade de kvar över natten. Jag och svägerskan åkte iväg och handlade, brodern gjorde bort lite jobb under tiden. Vi lagade god mat och drack gott vin till (jag och Elbjörg)...
Det blev en hel del surr om dittan och dattan, men det kändes så roligt att de stannade och vi fick njuta av en kväll tillsammans.

                                 
Min svåger och svägerska                               Gosiga storebror



De åkte vidare idag på eftermiddagen. När de for så blev det så tyst här hemma men eventuellt så får jag se mera av dem framöver, om inte annat så SKA vi hålla kontakt över telefonen.
Min näst äldsta dotter och hennes sambo kom förbi en stund, sen kom yngsta sonen Tim hit på middag. Han var krasslig och hängig, hade feber och mådde inte så bra, men jag tror att han tyckte det var skönt och gott att bli bjuden på middag.



Min lille Tim


Ikväll är det tyst här hemma, hör bara hur köksklockan tickar, och det känns faktiskt väldigt ensamt.
Men jag ska sätta mig och se en film, Harry Potter och Fenixordern.
Jag är ju så barnsligt förtjust i dessa filmer också.


Ha en trevlig lördagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0