Piggare

Idag känner jag mig mycket piggare och har bestämt mig för att styra kosan hemåt. Måste hem och försöka få igång alla mina projekt som ligger i lådor och annat, väntandes på att jag ska ta mig i kragen och börja göra något. Nu har jag lånat en borrmaskin av min lillebror och tavlor ska äntligen upp på väggarna, jag ska måla färdigt mina hyllor och sen ska symaskinen fram. Jag ska sy en del saker som jag planerat länge, men nu har tanken fått mogna så då är det bara att sätta igång. Sen har jag bestämt mig för att komma igång med motionen också...ja det är en hel del som ska göras, men så är jag. Har jag bestämt mig så måste jag komma igång direkt . Risken finns annars att den berömda latmasken kryper in i kroppen och bygger bo där:) Är nog inte ensam om att det blir så, men nu JÄKLAR är det på tiden att jag kommer igång!

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0