Norrut

Nu har jag styrt kosan norrut och befinner mig i Jokkmokk. Ikväll vankas det lite party hos min bror. Mina brorsdöttrar, min bror, svägerska, min underbara syster och svåger, samt en tysk kille som jobbat hos min bror i sommar och så klart min särbo:) Men toppen på allt det goda så får vi äntligen se min brorsdotters nya lilla baby som bara är två månader gammal. Det ska bli väldigt roligt. Jag hoppas på en toppenkväll men det vet jag att det blir.

Sitter här och funderar på vad jag ska sätta på mig? Alltid är det samma sak, inget jag har passar men jag är nog inte ensam om detta fenomen. Känner att jag lagt på mig under sommaren, vilket inte gör saken bättre. Men jag ska försöka komma igång med motionen igen efter en lång och jobbig förkylning som nu tack och lov börjar ge med sig.

När jag körde upp igår från Storuman så såg jag ett vackert svanpar så jag fick stanna och vända om för att knäppa några bilder. Det var så vackert! Hösten är en underbar tid med massor av sprakande färger. Jag älskar alla årstider, även om det är kallt ute, klart att jag inte gillar när det är snöstorm och hällregn, men det har sin tjusning det oxå.

Hoppas ni får en underbar helg och jag återkommer med bilder från helgen

Titta och njut! Norrland är vackert!




Kommentarer
Postat av: mia dh

Oooooj det gnisslar till i norrlandshjärtat, aj... Underbara bilder, hoppas kvällen din blev lovely och du är så fin hela du även om du nu skulle ha lagt på dig lite, så det så. Gissar att särbon håller med:)

Kram kram

2008-09-27 @ 00:08:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0