Hotell Toppen!

Sitter här på hotellet och har just sett Idol och njuter av att få ha en kväll för mig själv. Men nog är det jäkulen själv att jag glömde att ta med elsladden till datorn...grrr..känner mig lite arg på mig själv men stressen tog över. Jag ville så gärna komma hit i tid så jag kunde se Idol. Vilket jag hann precis. Jag har idag jobbat i Härnösand och sen åkte jag hit till Storuman för att jobba här imorgonbitti. Då kan det bli så att man glömmer saker och ting, men nästa gång så lär jag ha lärt min läxa:) Har kört runt 60 mil idag och känner mig lite trött men imorron styr jag kosan uppöver för att spendera helgen tillsammans med min kärlek. Det känns toppen:)


Må så gott!!


Kommentarer
Postat av: mia dh

Å vad flyger och far, ha det så gott och kör försiktigt.

Storkramen.

Och jag har inte bestämt något datum ännu, ska se till att de flesta av er inte har ngt för er den helgen jag kommer uppåt. Hör av mig mer framöver om detta.

2008-09-25 @ 13:57:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0