Det lilla barnet:)

Igår var min son och hans kära flickvän på ultraljud och nu har vi fått se bilder på det lilla livet. Det är helt otroligt vad tekniken gått framåt. Man ser barnet så tydligt. De ville veta könet men den lille hade bestämt sig att de INTE skulle få veta något för den höll i hop benen även fast de försökte flytta lite på barnet, men jag blev faktiskt glad, om man nu får säga så:) För jag ville inte veta det i förväg eftersom jag tycker det är en tjusning i att få fundera och undra om det är en pojke eller flicka. Jag ska sätta ut bilden men vet inte om den blir så lyckad men jag gör ett försök. Men nog är det fantastiskt roligt att vi ska få ännu mera tillökning i vår stora släkt:)

Ha nu det så gott alla!


Kommentarer
Postat av: mia dh

Men så fantastiskt, sååååååååå söt, en liten underbaring.

2008-09-30 @ 13:39:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0