Middag med familjen

Som vanligt när jag kokar palt så brukar jag ju bjuda hem lite folk och så blev det idag också.
Sandra, Fredrik, Emelie, Casper, Theodor, Kennie, Tim, Sara och Maria kom hit så det blev fullt hus..men det är alltid lika roligt:) Mina småttisar åt nästan två paltar så de tyckte nog att det var väldigt gott..

Nu är det Stjärnor på is som gäller för kvällen, sen blir det inte en för sen kväll för imorgon ska jag jobba. Har en kursvecka på Strömbäcksfolkhögskola så jag ska kliva upp rätt tidigt och förbereda inför eftermiddagen. Ska hitta något tema som vi kan lära våra elever lite nya tecken. Det ska bli roligt.

Nä nu blir det sängläge med tv:n..
Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Å vilken härlig paltfest. Guh så gott

2008-10-20 @ 22:35:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0