Gäsp!!!

Jaha nu är det helg igen, dagarna springer iväg så fort, så fort.
Idag är jag lite seg för det blev en sen kväll igår. Jag och min kompis Maria ordnade middag till våra barn, som för första gången fick träffas och det var väldigt trevligt..sen satte sig chauffören Maria sig i bilen och körde sina pojkar med datorer till Holmsund. De ska stanna där hela helgen.

Sen kom hon tillbaka till mig och vi satt och surra, drack vin och blev så där pratglad och surriga..
Jag plockade fram lite handprodukter till Maria och Sara och de var mäktigt imponerad över hur sköna och lena händerna blir efter en sådan behandling..Saras händer blev så lena...Jag fick dessa produkter på morsdag av min kära dotter..hon skämmer bort sin mamma med ett och annat:) Men jag kan varmt rekomendera denna produkt. Det är av märket Mary Kay. Själv så använder jag den när jag ska skrubba min kropp och den är superb till det också. Man känner sig så fräsch och len efter det. Nu är det så att jag läste i en tidning att Carolina Gynning använder sig av en spermakräm och enligt henne så föryngrar det huden och man blir tydligen len som en barnrumpa:) Ett litet tips kanske...ha ha...ja det finns ju ett och annat som är knasigt..



http://www.marykay.se/

Men idag är jag lite seg efter nattrumlandet men mår annars bra. Ska ta och få lite mer energi och sen vankas det paltkok och middagsgäster. Min dotter Emelie är nog väldigt lycklig över sin mamma idag, för hon älskar palt men hennes kärlek tycker inte om det så då kommer hon som en oljad blixt om det puttrar i paltgrytan:) Ska bli så roligt att träffa henne, för nu är det länge sen. Vi bor i samma stad men nu har hon jobbat som en galning, tycker jag. Så det är på tiden att jag får se henne.

Nej nu ska jag ta och få i mig lite kaffe och sen ska jag börja skala potatis...det tar ju som sagt sin lilla tid att få dessa läckerbitar på bordet..

Må så gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0