Länge sen!

Nu är det länge sen jag lyckas komma mig till skott och skriva något i min blogg. Det har varit full rulle hela veckan. Jag har jobbat och sen så försvinner dagarna så fort, konstigt nog.
Nu har jag fått veta av min läkare att det mest troligt blir omoperation. Handleden är inte bra ÄN!!! Snacka om att jag är less på att ha det så här, men vad är det att göra åt, ingen idé att klaga heller.

Igår snöade det hela dagen nästa och snön lyser vit på backen. Jag älskar ju alla årstider och det blir ju så ljust när snön kommer och lyser upp våran tillvaro, barnen leker ute och njuter av det vita pudret och nog längtar jag tills jag får åka upp till Randijaur, till min systers och svågers stuga. Där är mysfaktorn så hög att den hela tiden står på topp! Det är så härligt att få koppla av från allt annat, ta en tur med skoter och sitta i grillkåta, elda och njuta av värme och så trevligt sällskap. Nu längtar jag efter min kära syster....ja ja..vi åker nog uppöver idag eller imorron.
Vi (jag och Håkan) har inte riktigt bestämt vilken dag det blir.

Sen har Håkan laddat ner ett roligt barnspel och köpt en spelkonsoll till datorn så jag sitter och håller mig sysselsatt med det. Jag är barnsligt förtjust i roliga barnspel och föredrar dem istället för en massa skjutarspel..så nu ska jag roa mig en stund:)

Ha det alla så gott!


Kommentarer
Postat av: mia dh

Men det var då själva F, läkare som kan fixa allt möjligt omöjligt, kan inte begripa att det inte ska gå att få ordning på din handled. Hm jaja men denna gång blir det bra, helt klart.



Ha en härlig fredag.

2008-11-21 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0