syprojekt och barnalek!

Nu har jag mina ögonstenar hos mig. De kom kl 8 i morse och de ska sova över hos mig. Så här råder det full aktiviteter. Ja..just nu är det ganska lugnt för småttingarna sitter och ser på Alvin and the chipmunks....en jätterolig film, Kennie..sonen har åkt till arbetet, Håkan vilar lite och jag bloggar lite mellan diskning och undanplock. Ska strax dra fram min symaskin och sy mig ett par röda julgardiner till köket, hade jag tänkt mig.
Emelie, dottern..dök upp med gofika vid halv elva och vi har suttit och surrat, busat och fikat i ngn timme innan hennes Henrik kom för att hämta henne. En trevlig lördag förmiddag må jag säga. Hade tänkt mig ut och leka en stund i lekparken men barnen tycker det är roligare med kojbygge, så vi tar en mysdag...med lite ditt och datt. Nu är det så länge sen jag hade mina småttingar hos mig så jag njuter av varje sekund.

Nu kallar disk och symaskinen på mig.
Ha en underbar lördag:)

Kommentarer
Postat av: mia dh

Ååå låter som en lovely lördag, härligt. Längtar efter dig, kommer nog att komma upp snart, kram.

2008-12-06 @ 23:47:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0