Snart bär det iväg!

Umeå...kära Umeå...here we come!


Webbkamera - Umeå



Nu är det dags att styra kosan hemåt och det känns verkligen jättebra. Vill hem och mysa med mina barn och barnbarn, saknar dem så vansinnigt just nu.
På lördag ska jag ha en heldag med mina små och det ser jag verkligen framemot, vet inte vad vi ska hitta på, kanske ett besök på badhuset, lite bak och annat kul, eller så blir vi bara hemma och umgås, spelar spel och myser.
Nu ska jag jobba i två dagar och det känns toppen att göra något annat, trots att det blir många mil till inlandet, jobbar ena dagen i Wilhelmina och dagen efter i Lycksele, men sen blir det en del julpyntning hemma.

Ha ni alla en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0