Min dag!

Humör: Känner mig relativt pigg, trots att jag nattugllat framför symaskinen.
Gjort: Sytt gardiner och igår kväll och halva natten
Planer: Massor...ska städa, handla, packa, laga mat, duka för att sedan fira lilla julafton med mina barn och barnbarn:)
Ser på: Kollar lite nyheter samtidigt som jag bloggar

Lyssnar på: Ljudet av människor som pratar
Läser: Ingenting
Dricker: Kaffe!! Alltid på morgonen

Äter: Ingenting, det är för tidigt
Bästa: Att få umgås med mina älsklingar
Sämsta: Att jag är lite stressad
Barn: Förhoppningsvis så är de på topphumör
Väder: Blåsigt och 3,4 ute...känns som en vårdag:)


Kommentarer
Postat av: mia dh

Godmorgon min vän, såg att du ringt, hörde dock ej signalen. Allt är bara bra kram kram.

2008-12-17 @ 09:27:44
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0