Helgen

Helgen har varit så underbar..mina barnbarn kom hit i lördags och det var full rulle hela tiden, allt från dataspel till kojbygge samt en hel del gitarrrspelande av den lilla Theodor:) Håkan spelade hårdrock och det gillade den lilla grabben helskarpt..så fort musik spelades så hämtade han gittaren och så bar det iväg, med sång och musik. Många goda skratt har vi fått och njutit av deras glada upptåg:) Oj så roligt det är när de är här hos mig! Ville inte att de skulle åka hem men jag var tvungen att jobba på söndag så det fanns inget att välja mellan..

Här kommer lite bilder av helgens upptåg:

Spelar madagaskarTheodor spelar gitarr

Men det roligaste av allt hann jag inte med att fota, tyvärr.
Håkan hade ordnat ljussligor till pojkarna som de gillar helskarpt, men till saken:) Theodor går alltid undan och vill vara ifred när han gör sina behov så Håkan hittade honom på toan, liggandes på golvet med ljusslingan tänd, bredvid sig, och han hade en Kalle-Anka tidning framför sig och då passade han på att göra det som många andra gör på toaletten....bajsa:) Jag skrattade gott åt situationen, de flesta sitter på toan, läser en tidning och bajsar, men den lilla skorven ville ha det lite extra mysigt istället:) Synd att jag inte han fånga honom på bild.


Nu längtar jag till nästa gång gullisarna kommer på besök.

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Eric

heheh fullt ös på grabbarna ser jag =)

2008-12-12 @ 06:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0