Ensam i helgen

Idag drog familjen till stugan, utan mig!!
Sambon, hunden, systern, svågern och lillebror. Det känns lite konstigt att de är iväg utan mig men det är dem väl unt, fast jag måste medge att jag är lite avis, men det går över. Undrar om de klarar sig utan mig? Det gör de alldeles säkert...



Själv har jag varit och arbetat på mitt härliga arbete och känner mig så nöjd över dagen. Imorgon blir det en längre arbetsdag och likaväl på söndag, men vad gör det när jag har ett sådant toppenjobb med toppen arbetskamrater.

Ikväll har jag varit och firat söta Victoria på hennes födelsedag och jag fick i mig lite gotårta.
Kvällen består av surfing på nätet samt lite VIP-tvättning.

Ha en härlig fredagkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0