Livet rullar på

Här upp i norr rullar livet på som vanligt. Har faktiskt lite på gång för min egen del så vi får se vad som händer. Jag kommer att meddela lite mer när allt är klart. Helgen har varit underbar. Jag och min kärlek har haft en myshelg som jag sent ska glömma:) Nu ser jag fram emot att åka ner till Umeå och jobba, samt ha väldigt intensiva dagar då jag ska träffa mina barn, och barnbarn under fyra dagar.  Så vännerna får faktiskt vänta till nästa gång jag återvänder. Vilket inte dröjer så länge.

Nu är det härligare ute. Kylan har släppt sitt förlamande tag och idag har jag och kära syster varit ute på en promenad då vi hade lilla B med oss. Sen ikväll var jag och H ute på ännu en runda. Hunden sover nu gott och det är skönt när det är varmare och vi kan vara ute och njuta av vintern. Hoppas nu bara att det mildare vädret håller sig kvar över Jokkmokks vintermarknad. Det som glädjer mig är att sonen Kennie ska åka med mig upp och vara här över marknaden. Hoppas att även Emelie kan fixa så hon kan följa med. Jag håller tummarna för det.

Historiska marknaden Foto: Margaretha Dahl Sandling

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller tummarna för det där som är "på gång"!! :o)

2010-01-20 @ 14:26:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: rebban

hehe jo det är dom :) kramar

2010-01-23 @ 12:21:00
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0