Måttligt less

Här på våran gård ska det asfalteras om och det durrar, skakar och låter hemskt illa här i huset.
Jag och lilla B är måttligt less på detta hemska ljud och vi tycker synd om arbetarna som sitter på dessa maskiner och får skaka rumpa hela dagarna. Men det är bara att titta framåt och med tiden kommer när vi får njuta av lugnet.

Jag smög mig ut en sväng på balkongen för att knäppa ett kort på arbetarna, kände mig lite löjlig faktiskt och ville inte att de skulle se mig och undra om hon på balkongen blivit skvatt galen men nu är det gjort.



Nej nu ska jag skriva färdigt min arbetsansökan sen blir det ut till Forsviken och hjälpa till lite grann.

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0