Höstmarknad

Livet går sin gilla gång och jag har så jäkla kul på arbetet. Vill absolut inte att det ska ta slut utan bara fortsätta som det är, men vi får se hur det blir. Här uppe i norr laddar vi inför helgens festligheter, det vill säga höstmarknad. Nu är det ju inget att jämföra med vintermarknaden men det är ändå roligt när det händer lite här uppe. De flesta jag känner ska ut och svira och så även vi. Det väntas trevligt besök av goda vänner imorgonkväll och sen beger vi oss ut i vimmlet.

Se hela bilden







Nu är det jäkligt kallt ute om kvällarna och mörkt så det blir att klä sig med varma och bekväma kläder.
Så någon partystass blir det inte för min del eftersom vi kommer att tillbringa kvällen i en stor kåta som står på/i ortens park. Väl mött alla goa och glada!

Snart väntas det tillökning i familjen och alla längtar med spänning efter vår lilla "Emma". Nu är det mindre än en månad kvar och min dotter Emelie har en liten tävling om vilken dag lillan ska visa sig på jorden. Priset är en god kaka och jag lovar att hon är fenomenalt duktig på att baka så in och gissa mina vänner. Alla i familjen formligen avdyrkar hennes morotskaka men hon är otroligt duktig på annat bakverk. Jag vet inte riktigt vad jag ska gissa men det är nog långsökt att lillan föds på min äldsta dotters Sandras födelsedag men jag kommer nog att chansa på det datumet ändå.

Nej nu ska jag ta och göra färdigt för kvällen innan det är natti natti.

Sov gott och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: emelie

Din röst är uppskriven :) 6 veckor är det kvar imorgon, så lite mer än en månad.

2010-08-27 @ 09:04:35
URL: http://emsip.blogg.se/
Postat av: Mia

Men kolla, värsta bloggfamiljen, å vad roligt med Emelie i väntans tider. Ha det som goast

2010-08-27 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0