En vanlig fredag.

I fredags så fick jag ett tolkuppdrag och det var väldigt länge sedan så jag övervägde om jag skulle ta på mig det men jag måste ju försöka hålla det vid liv. Jag kom ihåg kombinationerna på veyboarden. Har jag nu lärt mig dem så sitter det väl kvar trots allt. Jag styrde kosan mot Luleå och stannade till vid Edeforsbron för att ta en nypa luft. Så här vackert var det på morgonkvisten.



Och igår kom min älskade systerdotter på besök och hon grät så mycket så hon skakade...och nog rullade det en massa tårar från mig med. Det var så härligt att äntligen få träffas fast det bara var en timme. Jag var ute och hjälpte min kära bror så min dag var fylld med arbete och annat smått och gott.

Ett kort på min älskade Malin.





Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

och med ciggen i höggsta hugg :) Kraam

2010-08-24 @ 07:41:19
URL: http://jennikha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0